انشایی درباره یک ملی گرا
دعا,فطرت,اسرار درون
شرح دعاها,فطرت,درون

انشایی دربارۀ یک ایرانی ملی گرا ونژادپرست  بنویسید...

من يك ايرانی هستم.

از سرزمین اهورایی هستم.

من خيلي بزرگ ام.

من آخر بزرگی ام.

من بوده ام كه آريايی بوده ام ، هستم ، و خواهم بود تا «هُم فيها خالدون».

من آريامهرم . من كورش كبيرم . من كورش صغيرم. من خود ِ خود ِ شیرم !
اين من بوده ام كه جهان را به سوی روشنی برده ام. زرتشت بزرگ و پاك را من زاييده ام . اوستا كتاب ِ روشنی های ِ بيكرانه ست. من اوستا را دوست دارم . من متون ِ كهن را مي پرستم .

من منم. من با تورانيان جنگيده ام، به نقش ِ رستم ام. من چند ميليون ديو بزرگ كشته ام. براي همين است كه ديگر زرت ام قمصور شده و از پس آخوند ... برنمی آيم .

من رنسانس را سرویس كرده ام .

اگر نبودند دانشمندان ِ من ، جهان هرگز رنسانس نمي كرد .

رازی و ابن سينا و ابوريحان از من بوده اند . من خيّام دارم . من بزرگي از ايّام دارم . من منم . بنگر به ميل ِ گردنم .
آريايی يعنی من .

من يعنی آريايی . آريايی يعنی من بزرگ ، كه مدتی از دهان ِ هيتلر جوشيد.
من يك ايرانی هستم .

من در امريكا مي كنم زندگي . من آخر پاريس و لندن و برلین و اسلو هستم . من امّا همچنان گ..  باقی مانده ام . باور نمي كنيد ؟ جان ِ شما دروغم چيست ؟. من گاهی به ايران مي آيم . من به تلويزيون مي روم و اند ِ دانشمندان ام .

من خیلی گنده گنده حرف می زنم ولی موقع عمل زاییده ام.

ما وقتی پنج نفر ایرانی آریایی...!!! دور هم جمع می شویم به اندازه 20 نفر اختلاف عقیده داریم. من ایرانی هستم که در آمریکا زندگی می کنم و همه غلطی انجام می دهم و دست آخر می گویم " به اسلام اعتقاد دارم. "

خودم هم نمی دانم چه می خواهم ولی فقط منتظر یک شلیک موشک هواپیما از طرف اسراییل به غزه هستم تا زود بپرم توی خیابون و رگ گردنم را .... کلفت کنم. ...آن موقع که زنان و مردان ایران زمین را بدون محاکمه عادلانه به پای چوبه دار می فرستند من دارم در کافه های شانزلیزه با دوست دختر آمریکاییم تمرین فحشهای رکیک می کنم.

شکرهای گنده گنده، خیلی می خورم. بی مطالعه و تحقیق خیلی زر میزنم و هیچ عقیده ای را جز عقیده خودم قبول ندارم. به هر دروغ و نیرنگی دست میزنم تا اثبات کنم که من راست می گویم.

من با هزار خودفروشی و آدم فروشی ویزا می گیرم که بروم به کانادا یا اسکاندیناوی و آمریکا و بقیه کشورهای اروپایی و بعد در یک کافه مرکز شهر می نشینم و مشروب می نوشم و دخترهای آنچنانی در کنارم مشغول کارهای آنچنانی هستند و با لپ تاپ دو- سه هزار دلاری ام در وبلاگ یا وب سایتم پستهای اسلامی و عاشورایی می دهم. ..

خفه شو، ای اجنبی، چون من ایرانی آریایی هستم و دو هزار و پانصد سال تاریخ میترایی دارم ولی دریغ از یک ذره شعور که ندارم. دریغ از استفاده یک میلی گرم از فسفر کورتکس مغز...

دروغ می گویم مثل ریگ بیابان و از این ترسی ندارم که روزی دستم رو شود چون کی به کیه؟ من تو آمریکا یا اروپا هستم و کسی دستش به من نمی رسد...!! تمدن من ایرانی، برخورد با مردم مشخص است. در خیابان که نگو... پشت چراغ قرمز و در ترافیک همه تمدن و فرهنگمان را نشان می دهیم. خلاصه من اینقدر ایرانی هستم که اگر کسی بالاتر از گل به ایران بگوید شکمش را سفره میکنم.


منبع :وبلاگ ایران امروز



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ
با سلام این وبلاگ زیر نظر نگاه سوم با ادرس http://negahesevom.loxblog.com/ میباشد خوش امدید
پيوندها







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 67
بازدید کل : 31133
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



negahesevom2.loxblog.com